Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Testedzés, edzsés tervek, testépítés és alakformálás

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Július 21. Szombat - Dániel
hirdetes

Testépítés

Testedzés, edzéstervek, testépítés és alakformálás. Szakértőink legjobb cikkei, amik csak és kizárólag a testépítéssel, és az alakformálással foglalkoznak!

 

2018.07.04.

Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

A központi, belső izmok karbantartása több okból is fontos, de már csak azért is érdemes foglalkozni velük, mert nem csak a hétköznapi feladatokat teszik könnyebbé, de kitartó munkával újra belevarázsolhatod majd magad kedvenc nadrágjaidba is.

2018.04.12.

Így cseréld le a felesleget izmokra

Így cseréld le a felesleget izmokra

A súlycsökkentés és az izomerősítés szinte minden edzés alapját képezi. Persze e két cél eléréséhez nem árt tisztában lenni a test működésével, és hogy milyen mechanizmusok játszanak szerepeket e folyamatokban. 

2018.03.01.

Tömegnövelés egészségesen - Légy az a férfi, aki lenni akarsz!

Tömegnövelés egészségesen

Ha te is azon gondolkozol, hogy tavasszal ideje megújulni, formába lendülni és egy kis izmot építeni, akkor most következő cikkünk biztosan a hasznodra lesz. Ha mindezt egészségesen szeretnéd tenni, akkor oda kell figyelned néhány dologra, hogy szervezeted végig kiegyensúlyozott maradjon. Lássuk a tippeket!

2018.02.26.

Hatékony gyakorlatok, amik a HIIT és a pilates elemeit ötvözik

Hatékony gyakorlatok, amik a HIIT és a pilates elemeit ötvözik

Többféle edzéstípus létezik, amelyeket más és más célokra alakítottak ki. Egyes edzések az erőnlétet igyekeznek fokozni, míg mások a fogyásra koncentrálnak, és így tovább. Manapság mindenki kiválaszthatja a számára legmegfelelőbb edzésterveket, amik a leginkább megfelelnek céljaiknak.  

2018.02.15.

5 karedző gyakorlat, amiket nem hagyhatsz ki

5 karedző gyakorlat, amiket nem hagyhatsz ki

Biztosan próbálkoztál már néhány hétköznapi bicepszgyakorlattal vagy tricepsz erősítővel az edzőtermi látogatásaid során. Ezek az alapgyakorlatok habár vitathatatlanul hatékonyak a felsőtest izmainak megerősítésére, néhány apró változtatással még inkább azzá teheted őket.

2018.02.03.

Fehérjefogyasztási hibák

A hat legnagyobb fehérjékkel kapcsolatos hiba, amelyeket te is elkövetsz

A fehérjék hozzájárulnak az egészséges bőrképhez, hajhoz és fogakhoz – ezt mindenki tudja. Azt azonban már csak jóval kevesebben, hogy megfelelő fogyasztásukra bizonyos szabályok vonatkoznak. Lássuk csak, ezeket, illetve azokat a hibákat, amelyeket a legtöbben elkövetünk a fehérjék fogyasztásakor. 

2017.12.28.

6 tipp, amivel levésheted a felesleges zsírt karjaidról

6 tipp, amivel levésheted a felesleges zsírt karjaidról

Ha úgy érzed, hogy karjaid miatt bizonyos ruhadarabokban nem szívesen mutatkoznál meg mások előtt, vagy figyelned kell arra, hogy a képeken hogy pózolgatsz, akkor talán itt az ideje, hogy foglalkozz egy kicsit ezekkel az elhanyagolt testrészekkel.

2017.07.11.

Nagyon fontos dolog az edzés időpontjának a megválasztása

Az egyik legfontosabb: az edzés időpontja

Sokat tűnődtem már rajta én magam is, ki is próbáltam mindent, de a választ attól még nem tudom száz százalékosan: mikor is érdemes edzeni?



címkék:



IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.